Greeting the dearest

Konečne doma a víta ma krásne počasie, ktoré vraj nevydrží, ale ja si to nejak poriešim. Jedna z prvých vecí, ktorú som spravil bolo zbavenie sa nadbytočných vlasov na tvári a hlave a mohol som sa stretať so všetkými a prerozprávavať im môj nekonečný pražský príbeh. Poludnie som strávil s mojou dearest , v jej strešnom doupěti, ktoré vám predstavím osemnástimi rovnorakými fotkami, ale čo by som to bol za fotografového príživníka, keby sa nezvečním. Ešte predtým som si ale stihol nakúpiť aj pár super vecí, čo je určite pozitívum, kedže môj šatník je bohatý asi ako štátny rozpočet pred 31. marcom (ekonomický vtípek, máte povolenie na kyslé výrazy) a ešte také dva príspevky a budete ho vidieť asi úplne celý. Všetko to vyzerá veľmi sľubne, tak uvidíme, čo všetko ma ešte čaká.
vznikli super mega gifká vďaka pozitívnemu prístupu a vytiahol som aj nedotknutý tretí pár mojich obľúbených h&m topánok ako som spomínal dávnejšie tu
jacket - second hand
tshirt - mad sin
shorts - diy
shoes - h&m

37 komentárov:

  1. vlasy mas takto supeer! a posledne gifko ma strasne pobavilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podľa mňa ti tá zarastenosť v tvárovej oblasti pristala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. poslední gif nejlepší.. nečekala jsem pohyb a najednou se tam něco hnulo nad urovní mejch očí tak jsem musela zpět

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Narazila jsem na tvůj blog teprve včera, ale nejdřív jsem si myslela, že jsem snad na nějakých fan stránkách Ryana Goslinga :D Jste si neuvěřitelně podobní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Celé super, ale asi bych sem chodila i kdybys přidával jen ty mega gifka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja chcem ísť tiež s vamii :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ti musi, skoro som si cvrkla na tom poslednom gifku, necakany pohyb este chvilku som ocakavala ze Ve urobi nejaky face..ale aj toto stalo zato! Skoro ako v Harry Potter ked citali noviny a ine obdobne veci s fotografiami:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to bude skvely!!)
    na posledni fotce jste zlati)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty animace jsou skvely! jak jen to delas.. a teda i fotky a outfity skvely! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ta poslední fotka je super :-D normálně mě ten pohyb hlavou vylekal, nečekala jsem to :-D :-D super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Odpovede
    1. mal si niečo hodit do nas a utiect a potom to tu napisat ze to si bol ty to by bola vacsia sranda :D

      Odstrániť
  12. jste pohodáři!
    ale krásní!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. yours cinemagraphs take still to the next level!
    they are so greaat ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super gifka, už jsem koukala k Véčku na blog, díky ní jsem objevila i ten tvůj, je super, líbí se mi tvůj styl a fotky, sleduju :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nejlepší ta poslední fotka! Fakt bomba! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. :D pátá fotka "come at me bro!" a gifko nohy je bomba..i to poslední .)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. juro juro juroo toto je premna záhada záhad tie gifka:D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. super fotky + milujem jeans jackets ;P

    OdpovedaťOdstrániť
  19. to jak tam klepeš nohou,skvělé!a moc ti to sluší!máš takový svůj styl,to se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. gifká ti idú teda aj vlasy svedčia :P

    OdpovedaťOdstrániť
  21. haa tá topáánková !!!
    a vlasy super.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. hehe to posledni gifko je superbozi :D

    OdpovedaťOdstrániť