I lost the battle with my shoes

V prvom rade au! Tieto o číslo menšie, ale krásne boty mi na kompletku zničili pravú nohu, tak ak ma uvidíte krívať je to preto. V pohode prehliadka F&F, čo sa produkcie týka atď. Pánske návrhy sa mi páčili oveľa viac ako dámske (okrem spodného prádla samozrejme). A na party sme sa aj s B. najviac bavili na tom ako vyjeme úplne všetky jedlá, čo nám ponúknu/neponúknu. Konečne som spoznal kopu nových skvelých ľudí osobne a potom taká interná afterka v Node, kde sa kradlo chlastalo, uchýlačilo a spalo. Čo viac môžte chcieť.
ešte raz au; áno áno v opätkoch to máte stokrát ťažšie bla bla; terezine opätky, jedny z tých kratších
top - topshop
pants - camden town
shoes - second hand

20 komentárov:

  1. super boty, ale teda poprvé slyšim/vidim muže si stěžovat na menší velikost a zničení nohou... já myslela že chlapi maj vždy správnou velikost :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si hovoril ze su ti dobre! :D sa zmensili? mal si si tie cierne! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hhaha to je vtipné že si i kluci stěžují na boty.. vypadá to že ste si to tam všichni užily... tichá závist... :D :D líbí se mi moc tvoje tílko podobný teď taky kradu svému drahému tatíkovi.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nějak přemýšlím, jestli má ještě smysl tě komentovat... :D :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jen ty kuřecí nudličky už nejsou to, co bývaly. Dokonce bych řekla, že chutnaly jako artyčok...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super si tam vyzeral <3 pravej nohe želám skoré uzdravenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ty si asi prvy chlap pre mna co som zazila ze sa stazuje, ze ho tlacia boty :D ale inak ti to sekne! a spodne pradlo ze je proste top no, to by som vedela vykupovat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Retiazka a topánky rulez ! ღ :)

    http://cupofstylemuffins.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. si fešák to se musí nechat :)) ále určitě to bylo super :))

    OdpovedaťOdstrániť