Video killed the photographer

Pamätáte ako som sa chválil, že budem vo videoklipe? Tak tam nie som. Ale bol som v telke tak sa to hádam vykompenzuje. Tak vám hneď aj ukážem nejaké ostatné počiny. Uvediem vás do deja: Moji krásni priatelia, ktorí formujú duo Bacil & Rakby si z času na čas točia klipy a ja im vždy rád pomôžem s organizáciou a občas sa stane, že sa v niektorých z nich aj objavím. Takže to vezmem od konca. Najnovší klip Lóve, čo vyšiel asi predvčerom, v ktorom som mal mať scénku sa tam nedostala lebo bola moc dlhá, tak som tam aspoň niekde v pozadí na začiatku v tom obleku a potom v klube. Nasleduje skladba Ukáž mi, ich doposiaľ najväčší hit, kde som si zahral na konci krásku. A napokon dvojklip Dakedy/Poď žiť, ktorého prvá časť získala aj nejaké ocenenie a v ňom si hrám na začiatku na gitare ešte s dlhými vlasmi. No a zakončíme to mojím televíznym vystúpením v TV Metropol z piatku, kde sme si pokecali s Viťkom aj s Luckou z CZOF na tému Boys in study, tú anketu, ktorú som nedávno vyhral a myslím, že jej budem venovať ešte pár príspevkov. Enjoy.
časť, kde sme my začína od 27:30

23 komentárov:

  1. JSI TAM! První videoklip 1: 45 :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. priateľ mi akurát v piatok ukazoval to video love a pozeram ze ahá ty!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pipky, party, chlast, love, toť slovenská hudobná scéna, fuck yeah :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kráska si zaslouží víc lásky :D po hudební stránce mě tedy nejvíc baví Dakedy/Poď žiť, ale neznala jsem je doteď vůbec takže děkuji za seznámení
    A k Metropole pěkná, asi bych ten kanál měla občas zapnout... jen to o fildě mi nesedí, ale asi se mi ti nevystajlovaní vyhejbali

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty brdo ty si mega slavny jakoze! :D nejlepsi jsi v klipu ukaz mi :D skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hej Jurajii, chtěla jsem Ti napsat, jak jsi na té Metropoli superský, ale nenapíšu nic, protože jsi mně mega nasral, že jsi za námi nedošel na ten koncert, bídáku!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja vieeem ...prepaaaacte mi ...ja som potom paule pisal este sms ci este zijete ale uz asi bolo neskoro :(

      Odstrániť
  7. Oj ty s dlouhými vlasy :) Bych tě nepoznala :) Ale tobě to sluší i jako babě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jeee v prvom videu! :D haha si super:)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. najprv som si myslela že wtf ale tá hudba ma chytila :) aj ja som ťa našla :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak teda kráska v "Ukaž mi" nemá chybu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ty si veru neodolatelna dlhovlasa kraska !! :D a v poslednom rozhovore si fest sympatak, otocila by som sa na ulici aj 2x za tebou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dlouhé vlasy byly nejvíc pecka :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nechci být zloun, ale ta "talkshow" je výsostně trapná! Sry.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. nic nejnepřirozenějšího, než jsou ty holky v druhém klipu, jsem v životě neviděla.. nedá se na to dívat

    OdpovedaťOdstrániť
  15. prve dve vety prispevku su naj :D .. a minule som videla -ukaz mi- a ani ma nenapadlo ze kraska si ty- jooj najlepsie je to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. dobrý videa,nevím proč mi ten vítek neni vubec sympaticky :x
    ale ty vypadáš dobře .))

    OdpovedaťOdstrániť