Fruit of that productive day

Tak konečne sme sa dočkali. Vyvrcholenie projektu Boys in study. Prvé tri fotky sú akože moje vlastné outfity zľava do školy, na šport a na spoločenskú udalosť a nasledujúce trojice fotiek sú moje veci zmenené alebo doplnené o návrhy jednotlivých stylistov, ktoré majú vylepšiť alebo inšpirovať môj preppy štýl. Môžte to zhodnotiť. Videjko je tiež podarené, pobavil som sa.
najviac som umrel na tej fotke, čo mám s mišom :D; zdroj: preppy.cz, kde sú aj ostatní borci aj fotky vo veľkom

22 komentárov:

  1. hihi, a uz sa ti podarilo predat tu poukazku? :)
    vyzeras trosku ako ken, na tych fotkach

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehen no predal som ju sebe ..uz som ju aj pouzil tka budu nove veci ..vdaka

      Odstrániť
  2. Tak to je pecka :D Cakala som co vypotis ako odkaz spokuziakom bola to napinava sekunda ticha.. Nesklamal si;D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoj výraz, keď stojí za Michalom je na nezaplatenie ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a sám bys v těhle věcech fakt někam vyrazil nebo ne?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v ako ktorych no :D vybral by som si podla seba ..na fotkach ma obliekali stylisti :)

      Odstrániť
  5. Opravdu rozený model, skvělé! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. smiešny si umelý haha a hrozne veci!
    ten skejt hlavne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa na tej so skejtom zdal taky ako Ken :D ten barbiin

      Odstrániť
    2. haha hej ked sa na to tak pozeram je to ako keby som bol v krabici a v roznych variaciach :D

      Odstrániť
  7. na třetí fotce ti to nejvíc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je to moc hezké, asi se mi nejvíc líbí jak tě oblékla Sandra.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nejlepší je to, co sis vybral sám :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Podle mě se sám oblékáš líp, než do čeho tě navlékli ti stylisti :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mě se strašně líbí ta melounová košile. Sluší ti to.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. hahah jedno horsi nez druhy do ceho te navlikli ti tri

    OdpovedaťOdstrániť