The gates are broken. Invade!

Mám kopu času, ale aj tak nič nespravím. Ale ja viem veľmi dobre, kde je problém. Musím to nejak poriešiť a skľbiť povinnosti so slasťami, aby všetko dobre dopadlo. Niekedy ani neviem, že čo nastane, keď bude po všetkom. Ale nebudem sa tým zaťažovať pretože dôležité je, čo je teraz, takže nebudem človek minulý ani budúci, ale prítomný. Ži pre tento okamih?
tie fotky z hora dolu nejak blednú; konečne mám aj ja niečo pastelové a môžem sa zaradiť do hypu;
polo - gant
jeans - topshop
shoes - h&m

23 komentárov:

  1. Jednoduche,stylove a sexy.. ako vzdy!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hihi, to auto, co cuuva, si nejako nedomyslel na tom cine :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe no premyslal som ci ho tam necham alebo nie ...ale je to zabavne ..ale mozem to dat prec ked chces haha

      Odstrániť
    2. ale to je mile ze mi vzdy odpovies :)

      Odstrániť
  3. Skvely, kez bychom meli takhle oblecene muze na skole:/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako vždy top. A zistila som, že mám slabosť na tvoj úsmev, preto prosím viac úsmevu ;-) :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nééé, ta animačka, prostě :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. co mas s vlasmi? vyzeras anglicky :D a to polo si si nevyberal sam, ze nie!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vlasy som mal celkom odjebane lebo bolo rano a fukal dost veter takze takto nejak to dopadlo ..a jasne ze som si polo nevyberal sam ..hadam nepojdem sam do gantu si vyberat veci :D

      Odstrániť
    2. ze se vubec ptas prosimte :D

      Odstrániť
  7. nejlepší je to auto, jak jezdí sem a tam :D
    super vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť