DIY the shit out of it

Veľká sranda bola v štvrtok v H&M showroome, kde sme mohli priniesť zrecyklovať nejaké staré veci alebo si ich vytunovať za pomoci šikovných ručičiek ostatných vynaliezavých bláznov. Sprvoti som sa tam len tak obšmietal a prichádzal na to, že tá silikónová pištoľ sa používa z opačnej strany (tretia fotka fail), keď som dával dokopy trblietavý vešiak. Ale potom som sa hecol a vyrobil som si moju novú obľúbenú košeľu. Na koniec ma Katka ešte musela vyháňať, že tu máš zober si to domov. Ako vravím, veľká sranda. Ak máte akékoľvek staré veci, čo nepotrebujete môžete ich od dnes nosiť do všetkých H&M pobočiek recyklovať a dokonca dostanete aj zľavu na nákup . Viac TU

pavlína a výtvor od jej drahého františka; moja košeľa sa skladá z náhrdelníku, topánok aj opasku
apropo do práce mi zakázali nosiť tento oblek, nie preto, že je ružový ale, že má krátke gate ..krásavci

15 komentárov:

  1. krásny záver, a tvoja košeľa oh! som rada že som s ňou mala tú česť :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. záver pobavil :D ale nvm či by si to posledné slovo nemal vymazať...nikdy nevieš či niekto z nadriadených nezablúdi na tvoj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. suhalsim s komentom nadomnou, aj ked pobavilo :D a ten tvoj vytvor, no nechapala som co z teba vzislo, mega :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne by sa páčilo, keby pôvodné vrecko na košeli bolo prešité tou loeparďou látkou. Iba tento jednoduchý detail, nič viac.
    S tými kktmi si to zabil, smejem sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. koko** si to precitaju a bude po vtakoch :o)
    cool vytvor inac

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hotový umelec! vyzerá to super. a záver naozaj pobavil :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. milujem tvoje príspevky, ako to napíšeš ...

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. faaaajn zmenil som to, este by ma nejaky dobrak natrel ...a vdaka za nevidanu chvalu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadas skvele! Ty uz nechodis s Danny?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pri tej lepiacej pistoli som sa skoro udusila, si talent! Oblek je fajnovy a co,ze...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty spínací sponky na té košili mě dostávají:D náhodou je to ale skvělý nápad.
    Unicorncalledcharlie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť