Getting crazy with jellow

Dostalo sa mi možnosti vyskúšať pár vlasových produktov pre mužov od Toni&Guy, ktoré by som v stručnosti rád vychválil. Sú to teda šampón a pomády, ktoré ma oslovili už hneď obalom ako spolu ladia a ich pračudesnou konzistenciou. Ak sa pozriete na mojich predošlých pár príspevkov (aj budúcich) tak na všetkých som použil práve jeden z týchto produktov. Najviac som si obľúbil tmel s matným efektom, ten na druhom obrázku. Osobne si teda zvyknem vyfúkať a vyčesať vlasy do ofiny (konečne som sa to trochu naučil od môjho kaderníka) a čo je fakt super, že stačí naniesť málinko na končeky prstov a všetko perfektné drží celý deň, takže sa to nejak skoro ani neminie. Predtým som vždy používal lak pretože s tými gélmi a voskami mi to vôbec nešlo, ale tu som nemal problém od prvého použitia. Veľmi super Toni&Guy!

10 komentárov: