Heineken giveaway

Vďaka Heinekenu som sa aj ja stal účastníkom tohtoročného Deisgnbloku, na ktorom predstavil novú vektorovú Club Bottle (mohli ste vidieť na insta) a aby som v toľkom šťastí nebol sám daroval mi 2 balíčky, ktoré majú byť venované práve vám, mojím najlepším a najhravejším čitateľom. Nájdete v ňom tričká, pohárik dva a pol decový, laser, s ktorým môžte blikať ľuďom do očí, tašku a spomínanú club bottle plnú piva, teda tretinkou piva. Ak máte o túto haldu nevýdaných klenotov záujem odpovedzte mi na moju otázku:

Aké je vaše obľúbené pivo a kde mi ho načapujú? Nie, Heineken nie je správna odpoveď. Prekvapte ma. Veľmi rád skúšam všemožné moky tak som zvedavý, čo na mňa vytasíte. Giveaway fičí do konca piatku a potrebujem, aby ste boli v Prahe, v Nitre alebo Bratislave, nech vám to nejak môžem predať, takže mi nechajte aj email, aby sme sa mohli dohodnúť. Výhercov oznámim na facebooku. Nazdravíčko.

25 komentárov:

  1. Ten gif to rosekal :D koukam koukam a najednou tvove hlava :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nejlepsi gifko:D a pivo moc nemusim

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V Trnave maju pivo s medovinou-mnamky
    ak to vyhram prezradim ti kde ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Postřižinské a Žatec, dojdi ku mne domov

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten gif je creepy :D Moje oblubene pivo je asi v Europe nezohnatelne. Zamilovala som si ho, ked som bola v lete v Colorade a vola sa Ska Pinstripe Red Ale (obrazok http://i1.ytimg.com/vi/bMrnKNw7uXY/maxresdefault.jpg ) a z miestnych mam rada Bernarda 14stupnoveho (neviem ci vies ale ta tvar kazdom pive je samotny majitel pivovaru :D) kat.gotzmann@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja pivo milujem !
    Momentálne pijem pivo Kozel, ktoré je už 2 dni po záruke a taktiež 3 dni otvorené. Takže ... Pokiaľ sa zobudím zajtra ráno bez ujmy na zdraví, čestne vyhlásim že najlepšie pivo je Kozel ! A Heineken som ešte nepila ! A ak by som vyhrala, Kozel pôjde bokom a od radosti vyhlásim, že najlepšie pivo je Heineken ! :)) Ps : Tá fotka je super ! Dosť ma to pobavilo !

    annywanna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. najlepsie pivo je visnove v starom meste! /viac detailov si nepamatam/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak jednoznacne Guinness... Pivo ktery se ti zhnusi, nebo si ho zamilujes. Nacepujou ti ho kdekoliv v UK.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Balicek pre manzela na narodky sim :-) a ze naj v BA pivo Patronsky pivovar :-) Adika
    svit1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tankovy Kozel v Mamute (BA), najlepsie s rebierkami yum yum :) eukaaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kdo nepije Šeráka, nepije pivo! A kdo pije Speciála (13) rovnou z litrovýho krýglu, je pán. (A kdo k tomu má dlouhý vlasy a rudý rty, je cizíma chlapama obletován, hahaha.)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja teda nie som veľká pivárka ale naj pivo aké som kedy pila bolo dymové-údené pivko v pivovare ERB v Banskej Štiavnici http://www.pivovarerb.sk/index.html treba určite vyskúšať. mail: nikapiskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak třeba je dobré pivo v minipivovaru Školička na Proseku a v pivovaru Hostivař http://www.pivovar-hostivar.cz/. A pak mimo Prahu je spoustu míst s minipivavry a super pivy. A pak vlastně třeba ve Ferdinandě, kde točí Ferdinanda a je to na rohu Opletalovy ul. a Pol. vězňů.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja najradšej Bernarda čierneho (13°) a najlepšie v Lazaretskej U Ferdinanda v BA...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. a ešte mail luciaujova@gmail.com :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ne, že bych všechny ty věci nějak potřebovala, ale to gifko je prostě top :DDD
    jinak z piv mam nejradsi nefiltrovany, takze zadnej super objev, ale moc zajimavy a dobry je boruvkovy pivo, co jsem pila v lete na naplavce..myslim, ze je to od cerny hory..

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Já mam ráda ty ovocné pivečka. Jako je třeba Frisco nebo Radler prostě mňamka :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Slivkové pivo, fľaškové. Myslím, že Bernard sa volá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Pivo Čierna Hora, Čajovňa Ružomberok. :P
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. nie som pivárka ale tak jedine radlera ;)
    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nejlepší pivo je z Klášterního pivovaru Strahov, teď momentálně podzimní čerstvá várka tmavého 16% Antidepresantu - místní sládek je mistr! Dobrou chuť ;-)
    michaeela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Aj! Pozdě?! Škoda.. tak třeba vyhraju něco jiného :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Kocour v Tlusté Koale! Načepuje ti ho tam tlustá koala (přezdívka servírka).
    Chtěla bych tu věc s pin-upkou :))

    evi.vlachova -- gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť