Absolut giveaway

Absolutka sa rozšupla a rozdáva ich limitovanú edíciu fľašiek a zdarma drinkov, na ich designblokovom bare (na fotke), kade tade. A prečo nie, ja v tom chalanov len podporujem, veď kto by dnes pohrdol flašou kvalitného chlastu. Takže ak by ste radi získali balíček, v ktorom nájdete jednu limitovanú Absolutku, jednu mini Absolutku a poukaz na nejaký drink, tipnite si správne na nasledovnú otázku: 

V ktorom roku navrhol Andy Warhol jeho prvú reklamu na Absolut?
a) -32
b) 1986
c) ABSOLUTne ma to nezaujíma 
d) Ďob

Máte na to čas do konca piatku. Výherca bude pravdepodobne niekto koho si len tak vyberiem a vyhlásim na facebooku. Je to takto transparentné? Nie. Je mi to jedno? Jednoznačne. 

Ideálne bude ak sa nachádzate v Prahe a chystáte sa na Designblok, aby ste mohli využiť aj voucher na drinky, ale ak nie to nevadí. Hlavne, aby som vám to mohol niekde predať, takže žiadne Tešedíkovo alebo Štvrtok nad Ostrovom. Veľa šťastia a nechajte mi aj nejaký mail, aby sme sa mohli dohodnúť.
jaký blazen

28 komentárov:

  1. Bylo to 86.. ale ta flaša se mi nelíbila :/
    wr55@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chci limitku, mám načatou sbírku. :) Na Designbloku už jsem byla (a pila), ale klidně dám repete. :)

    a.mazankova(at)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A odpověď jé b) samozřejmě. Jen já mám občas blonďatý chvilky koukám.

      Odstrániť
  3. B) 1986
    Warhola i Absolut má rada tak snad se usmeje štěstí :-)
    E.batova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. že by béčko?! Když to píšou všichni ostatní :D Jsem z Prahy, a na Dsblk se chystám, takže by se poukaz šiknul :D mail: praguelibertine@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Však to je najväčší art bejzig, ktorý musí každý milovník Warhola a milovník dobrého chlastu vedieť. Jasnačka že 1986 ;)
    tomiiscott@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. coooo ja som stara ako warholova absolutka?! jejda no to musim nejak zapit ;)

    bfulierova@gmail.com

    a 1986 samozrejme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Za be, neasi, bohuzel jsem v Sarajevu, tak si dej ty drinky na me, protoze Designblok nestiham a moc me to stve a flasku bych nejvic brala.
    ahojsandro@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. odpoved: 1986 a Warhol bol genius a este aj rodak. Flasu pre mna! :-) Adika svit1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1986, jdroscakova@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. za b) o Designbloku uvažuju, nejsem si jistá
    drinky zdarma, jsem si jistá jdu :-D
    h.anetta@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. sice voucher nevyužijem, pretože tam niesom ale tak ta limitka a mini, to by bolo skvele, taka nahrada za drinky ktoré mi ušli. takže je to za B :)
    t.cingelova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. céčko!
    chcuchcu a potom sa poriadne dama na panov ako za starych casov ze juro? :D
    kaarolin@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tak ja nevim, že by za B? :-O ale ono je to asi fuk, že jo :D

    talesfrommywardrobe@gmail.com

    jo a jsem z prahy..

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Normalne som si dala tu namahu a tu odpoved som pre istotu vyguglila!:D (co ked to nahodou bol ďob)... to uz jak moc mi ide o tu flasu chlastu,fujmi! :D A cestne slubujem, ze namiesto tej flase sa rozbijem ja.
    meispn@gmail.com 92101...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Fuu, niesom si ista ci to nie ke d, ale tak dufam, ze moja odpoved je spravna a je to B :D
    Teda,kto by odmietal flasu vodky zdarma. Ja teda nie. :D
    lucy.sivcak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Fuu, niesom si ista ci to nie ke d, ale tak dufam, ze moja odpoved je spravna a je to B :D
    Teda,kto by odmietal flasu vodky zdarma. Ja teda nie. :D
    lucy.sivcak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Bee jak Brno! Adela.stehlikova(zavináč)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. bé je správně. doufam!

    natasa.cabalova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Daj o svojej GIVEAWAY vedieť aj ostatným :) http://www.giveaway.piligin.com

    OdpovedaťOdstrániť