Woodkid

Dosť bolo opájania sa a rád by som tento večer ukončil pokľudným spomenutím umelca, ktorého meno ste mali možnosť pred troma sekundami vidieť v názve Woodkid. Na scéne už je dlho aj som ho periférne registroval, ale až teraz som zistil, že to je vážny típek. Najviac je asi známa jeho skladba Iron, ktorou je inšpirovaná aj kolekcia Dior a pre nerdov znie aj v Assassins Creed (mega), ale to nie je všetko. Chalanisko začal pracovať s animáciami až sa prepracoval na ocenenie režiséra roka a má na konte hudobné videá napríklad Drakea, natáčal pre Sofiu Coppolu (mega), teraz je hudobník, súčasťou projektu Transform Today a stále ide hore. Niekomu možno príde ako prelietavý, že nevie, čo chce, ale ja to vidím ako vývoj a páči sa mi to. Byť skúsený v mnohých odvetviach je niečo s čím sa velice stotožňujem a som zvedavý kam si posunie latku ďalej. Sledujem ho.

ale samozrejme rytmus by ho zdissoval lebo nič nespravil pre slovenský hip hop

9 komentárov:

  1. Letos byl na Colours a jeho koncert byl to nejlepší, co jsem tam letos zažila. Úplně fenomenální!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa taky tak, je strašne maličký, zlatučký a hlavne skromný :)

      Odstrániť
    2. Ano, byl to vrchol blaha a pořádné zatřesení s duší. Muž, který tvoří tak úchvatné audiovizuální skvosty. Vypadal jako skřítek, co nosí lásku. )))

      Odstrániť
  2. Schvaluji! Na Colours byl vážně skvělý.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Drakeova pesnička ma nebavi vobec, ale video je super :) a čo sa týka songu Iron, tak asi patrím ku tým nerdom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Woodkid je uplne nejlepsi, na Clorousech jsem byla taky, parada!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Absolutely love Woodkids music <3
    Great post, man!

    http://the-unfinished-painting.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. toto ma fakt potešilo! Woodkida zbožnujem, pre mňa je top!

    OdpovedaťOdstrániť