LACMA

Alebo tiež Los Angeles County Museum of Art je jeden veľký komplex, kde sa nachádza mnoho mnoho umenia a umeleckých štýlov ako napríklad rajčinový pretlak od Warhola alebo Picasove škraty atď. Videli sme tu aj neskutočnú expozíciu robenú čisto iba lámaním svetla od Jamesa Turella (mohli ste vidieť na insta). Niekedy som si myslel, že som v 2001: A Space Odyssey alebo v nejakej mimozemskej lodi. Z nejakého dôvodu je múzeum síce v noci oplotené a zavreté no nemali sme žiadny problém zaparkovať v garáži a výťahom sa dostať do areálu a prechádzať sa po ňom. Tieto lampy, ktoré sa ocitli na mnohých snímkoch, naposledy som ich videl v Californication, sú ale zvonka a vyzerajú rovnako dobre aj cez deň. My sme sa pri nich zastavili až po polnoci takže sme sa vyhli aj turistom, ktorí by nám kazili tieto skvelé fotky.

15 komentárov:

  1. picasove škraty :D pobavilo... aj gifko skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzera to tam naozaj dobre a gifko je super ako vzdy. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to tričko sa mi zda špinave, ale mozno sa mi to len zda hm? :D to gifko fakt great!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no a? americký kečup, čo nejde vyprať, musí byť!

      Odstrániť
    2. heheh cakal som ci si to niekto vsimne ...to je ked sme boli v universal studios na jurskom parku rollecoastery tak tam bol neviem aky vysoky drop do vody a vazne nas to ospliechalo dost a ked to uschlo taketo flaky tam ostali ..takze dobra voda :D a dikec :)

      Odstrániť
  4. gifko ako z filmu "muž, ktorý po zotmení zmizol..", ale krajšie!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dakujem ..vyslo pekne to gifendo :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pecka gif, taky jsem několikrát prohlídla to tričko, jestli to třeba není tvar Californie nebo tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten look je uplne super))) mas pekne tricko, da se neco podebneho objednat pres net, kdyz bydlim v bnre?))) nasla jsem tricka s potiskem v eshopu (http://www.proidentity.cz/pulp-pulp-mayday-parade-t-shirt/d-4072433/), ale laka mi taky americky styl)))

    OdpovedaťOdstrániť