Surfing in San Diego

Jedným z mojich prastarých dlhoročných snov bolo skočiť na surf a zdolávať vlny oceánu. Tento sen sa mi podarilo splniť na našej dovolenke v San Diegu, keď sme z LA smerovali do Las Vegas. Keďže u nás more nie je, tento cieľ bolo pokoriť ťažšie ako skate a snowboard, ale stálo to veru za to. San Diego je už vážne blízko k Mexickým hraniciam, takže tam tichý oceán bol oveľa znesiteľnejší ako v Big Sur. Najprv sme si dali tréning v známom CrossFit Invictus a potom sme vyrazili na pláž. V malom stánku som sa dal do reči s chalanom, čo prenajímal surfy a zisťoval som, či mi treba aj trénera, neoprén a iné prkotiny. Na koniec sme usúdili, že mi vystačí len surf a moje skúsenosti z jazdenia, keďže vlny boli akurát pre začiatočníkov, asi 1-2 metre. Skočil som do vody, sledoval som ostatných surferov a snažil som sa naskočiť na tu správnu vlnu. Po pár nezdarených pokusoch sa mi podarilo vyskočiť na surf a viesť sa s vodou, úžasný pocit. Bolo to presne také ako som si to vždy predstavoval. Po asi pol hodine sa vlny zrýchlili a zosilneli na cca 3-4 metre a začalo to byť o dosť ťažšie aj v dôsledku toho, že som už bol unavený. Niečo som chytil, niečo nie a hlavne som podostával od tých vĺn aj pekné facky, aj od surfu. Veď vidíte aký mám červený trup. Každopádne, nezabudnuteľný zážitok a San Diego je veľmi super.

surfing - check

10 komentárov:

  1. seems you enjoyed the day!

    http://www.juicyguile.com

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. predposlednaaaa, oooo :DD surfer stajl za vsetky drobne :D
    prkotiny, samojebky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uz viem co mi to pripomina!!!
    http://www.papermag.com/uploaded_images/daniel-craig-skyfall.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a prečo nemáš foto ako si chytil vlnu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lebo martina bola busy nahananim cajok :D a vidis ako daleko su ti surferi v mori? asi by to ani nebolo videt :p

      Odstrániť