Uncomfortress

Ako často sa za deň ocitnete v situácií, v ktorej by ste byť nechceli? A teraz nemyslím niečo úplne, že neviem čo, ale čokoľvek napríklad, že sa ti nechce dlho čakať na pošte alebo ti je blbé povedať kamošovi, že sa nevie bicyklovať. Len nad tým tak premýšľam, že koľkokrát za deň musíme čeliť veciam a udalostiam, ktoré nám osobne nevyhovujú a dobýjať pevnosť nepokoja. Jasné, vôbec to nie je svetový problém, ale aké by to bolo, keby sme všetci so všetkým spokojní? 
foto ešte na designbloku
h&m shit all over me

8 komentárov:

  1. pozor na to shit slovo, lebo možno ťa kvôli tomu už nikdy nepozvú do showroomu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D verim ze v shorwoome vedia ako to je myslene :)

      Odstrániť
  2. keby sme všetci so všetkým spokojní - ah, utoopia...
    ale az ked sa vsetko zda uplne na hovno, si uvedomime, ze pred tym sme vlastne boli celkom stastni :))
    a ruky na kolienka!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak nad týmto dosť často tiež rozmýšľam. Ale hovorím si, že je to tiež súčasť života a takto si aspoň viac vážim tie pekne chvíle. Aj dnes sa mi napríklad stalo, že som si myslela že som nespravila zapocet, lebo mi neprišiel mail s výsledkami, no potom som v spame našla Ecko! Za normálnych okolností vy som sa tomu až tak veľmi nepotešila, keďže som si myslela, že som to určite spravila, no takto som z toho mala ozaj veľkú radosť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe tak gratulujem ja pokial som to dal znamka ma az tak nestvala :p

      Odstrániť
  4. un-comfort-stress :D

    na cvičeniach zo stavitelstva, lebo nikdy nic nemam komplet na odovzdanie, nestiham, nespim a cakam dokym ma cviciaca defenestruje z hodiny (ale zatial sa to nestalo, vzdy ma len trapne sprdne pred celou triedou)

    hm, to kreslo.. podobne maju v ikei a je najviac komfort :3 ♥

    OdpovedaťOdstrániť