Deserts of Nevada

Cestou z Las Vegas, z ktorého apropó nemáme žiadne fotky bohužiaľ, som mal post alkoholické hlady a chcel som vyskúšať tradičné americké pancakes z nejakého lokálneho dinneru. Ako tak ideme opustenou púšťou, vidím v diaľke veľký nápis Jeremy's a vravím si, že tam by mohli uspokojiť moje chúťky. Zišli sme z diaľnice a ako sme sa priblížili k bistru zbadali sme že Jeremy's je opustený objekt so zadebnenými oknami, pri ktorom stáli dvaja Mexičania s veľmi nevraživými pohľadmi. Zaparkovali sme obďaleč od nich a jedným okom sme ich sledovali, ako na nás stále zazerajú. Keď som vystúpil z auta všimol som si, že za bistrom sa nachádza akýsi oplotený komplex, ku ktorému som sa priblížil a zistil, že to je karavanové vrakovisko a zrazu som sa citíl ako v post apokalyptickom filme. Nevedel som, či tam niekto žije alebo nie, no žačal som fotiť o sto šesť. V tom som videl akýsi pohyb a radšej som išiel preč. Po chvíli na mňa z poza plotu kričí, nejaký redneck, aby som mu nerobil fotky jeho pozemku a čakal som, že na mňa začne mávať brokovnicou, pretože v týchto oblastiach to nie je nič nezvyčajné. Keďže púšť vyzerala fakt skvelo išli sme ďalej a vyfotili tieto super fotky.
          pancakes som mal síce až neskôr v san fran, ale toto bolo tiež dobré a mal som na sebe david beckham gate, v ktorých som veľa precestoval a sú výborné

13 komentárov:

  1. Wau, naozaj sú super :), gifko je úžasné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já u každého obrázku čekám, až se bude hýbat :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je boží! konečně člověk ví, že tyhle místa nejsou jen v amerických filmech, ale že opravdu existují

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. beckham by ťa mal platiť za to že nosíš jeho veci keď to máš takto super zdokumentované, fakt ako z nejakého lookbooku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. uuuplne ako nejaky set filmu :OO supr
    a gifko ppciii

    OdpovedaťOdstrániť