Conclusion. San Francisco

Dúfam, že prežívate skvelé Vianočné sviatky, máte nafúknuté bruchá a plno darčekov. Ja vám dám od Vianoc trochu pauzu a predstavím vám asi posledné fotky z mojej septembrovej dovolenky v Californii. Za tých 12 dní sme toho videli vážne veľa, od severu na juh a späť sme najazdili asi 3000 kilometrov. Kúpanie na streche mrakodrapu v LA, surfovanie v San Diegu, hazard v Las Vegas, neuveriteľné západné pobrežie, takmer tucet CrossFit boxov a úplne všade skvelí ľudia a rovnako dobré jedlo. Samozrejme našou záklaďnou bolo perfektné San Francisco, Golden Gate, Alcatraz a parties s miestnymi. Neviem si predstaviť ako by to mohlo byť ešte lepšie, toľko skvelých zážikov. Musím priznať, že keby niet mojej lásky určite by som sa tam nedostal a nezažil to všetko takto skoro a teda som veľmi vďačný, i keď trochu s odstupom, najlepší darček!
užívajte voľných chvíľ a choďte sa sem niekedy určite pozrieť

7 komentárov:

  1. aaaaaw

    mmm v pohode uz ti jde to upravovani tech fotek! ja jsem vedela ze to prijde:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fotky super, amerika vyzerá byť super, ale najlepšie na týchto fotkách je určite to triko! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to tricko je uplne nejlepsi! :D a trochu me stve ze zazitky se nedaji zaznamenat nejak lip nez jen na fotkach, protoze ty tvoje zazitky z usa se zdaji byt nemalo dokonaly.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. your blog is adorbs °_^
    xoxo
    www.urbanconcourse.com
    www.facebook.com/urbanconcourse

    OdpovedaťOdstrániť