Fallen comrade

Podarilo sa nám vychytať prvý pražský sniežik roztopený, aby som vám mohol ukázať moje nové super kamofláž conversy splývajúce. Praha je super, vždy sa mi to najlepšie utvrdí, keď prechádzam jedným z tých mostov v pozadí. Každý mi určite dá za pravdu, že po čase to vôbec nie je o Karlovom moste, Staromáku a Václaváku, ale predsalen je to gro, že áno, žijem v Prahe a it's pretty cool. Rovnako nezabúdam na moju domovinu, Nitru. Čim dlhšie som odtiaľ preč, tým radšej sa tam vraciam, mám tam rodinu a najlepších ľudí, ktorých mi v Prahe nik nenahradí, ani z daleka. 
Mám na sebe moje obľúbené nohavice, ktoré mi pred pár dňami praskli v rozkroku (NIEEEEEEEEE), proste som zronený, ale už nestačili na moje stehná, ktoré stále ešte majú kam rásť :D
beanie, top - h&m
jacket - levi's
jeans - topshop
shoes - converse

10 komentárov:

  1. celé je to super, converse sú ppči, ale tá trčiaca vlna na hlave-LOL :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vlna neee? :P bol som tiez na vazkach hehe chapes inak by sa mi pokazila ofina ked si ju dam dolu :D dik

      Odstrániť
  2. Moc super a zajimave gifko!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Conversy su super ale teda ktovie ako dlho si udrzia takuto farbu. :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. davam tomu mesic, maximalne 2 :D

      Odstrániť
    2. uz som ich mal celkom spinave ale zatial to islo ocistit pohode :p

      Odstrániť
  4. ja ze - kde je to gifko? a pak mi to doslo :-D skoro jako "where's wally?" :-)

    OdpovedaťOdstrániť