Animo

Aký máte názor na grafity? Mňa, ako neúspešného writera, vždy fascinovali, hlavne keď som sa ako fagan dostal v Nitre pri legál a nevedel sa vynadívať na všetko, čo tam bolo. Obdivujem kohokoľvek, kto dokáže niečo vyjadriť pomocou maľovania. Preto by som vás rád oboznámil s Animom, ktorého možno už poznáte, no ak nie vedzte, že nemusím ani nič hovoriť a jeho tvorba hovorí za všetko. Je vidno, že robí to, čo miluje a to sa vypláca. O tomto streetartovom umelcovi som sa dozvedel v spojení s projektom Transform Today, ktorý bude mať tour po celom Slovensku. Spája konkrétne dizajnérku Mišu Chmelíčkovú, kapelu Puding Pani Elvisovej a spomínaného Anima. Šnúra odštartuje v Bratislave 17.1. v KC Dunaj a som vcelku zvedavý, ako budú vyzerať tri rôzne druhy umenia spojené v kope.


4 komentáre:

  1. - třebaže me po vizualni strance strýtártový zálezitosti malokdy nadchnou (plus se nemuzu zbavit dojmu, ze jednotlivi autori postradaji kazdej svůj specifickej a rozpoznatelnej rukopis. pokazdy mi to dost splyva. jsem ale ryzi lajk), neskutecne me bavi, když jakožto pouhej kolemjdouci jsem z dany veci schopna vycist konkretni obsah, idealne odkaz na aktualni socialni téma etc .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano presne, skoro ako v muzeu ked sa snazis nieco vidiet v tych malbach :p

      Odstrániť
  2. no mna zaujali prave ti dvaja dalsi umelci v Transform today :D

    OdpovedaťOdstrániť