Misty fog

Zatrpknuté mraky pravidelne klesajú k zemi, aby sa v nich mohli stratiť tí, o ktorých sme si mysleli, že sú od nás neoddeliteľní. A my, okolo ktorých sa táto hmla nechce ani obtrieť, len bádame, čo sa skrýva v diaľke, najprv v panike, potom s pokojom, no nakoniec zo zúfalosti. Tento proces sa opakuje mnohokrát za život, až pokým sa neobjavíme popod rozjasnenou oblohou, kde pevne stojí ten, ktorého sme doteraz hľadali. Možno to je náš prvý stratený a možno nie, skôr nie. Bolo by to úplne rovnaké aj keby sa na to pozerám z tej druhej strany, pretože aj ja som niekto, kto sa stratil a bol objavený. Jediná vec, čo ma zaráža je, či to skutočne má takto fungovať a ľudia sa môžu svojím spôsobom kruto a nenásýtne reštartovať ako sa im zachce. 

môj súčasne obľúbený kabát, ktorý som spomínal v rozhovore na objevit.cz ak ste čítali
everything h&m

17 komentárov:

  1. Nejlepší gifko ever! A dokonce tématické! Nevěřila jsem, že se v tomle ještě dokážeš nějak vylepšit a ejhle!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prvé čo ma napadlo: vikar (fakt neviem skadial sa vo mne zobralo to slovo) niekde v Anglicku 18. storočia :D majú tie fotky niečo do seba.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vďaka podobnému kabátu na mňa v hypermarketoch pozerajú ako na bezdomovca a vždy ma spešl sledujú :D je to veľmi príjemné :O

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pohľad na prvej fotke - ako Alex z The Clockwork Orange :) (iba pohľad :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. niekedy je krutý reštart jediné východisko O.o
    gifko je super! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super tematický príspevok, celý ma veľmi baví :) (áno hlavne tie gifká - a text)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no ved to! ...som rad ze sa paci, dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dobre napísané no...a vyzeraš ako farar,dementor,čarodej a klasik v jednom :D,akože pohodička :D

    OdpovedaťOdstrániť