Hangover bagel

Nedávno sme sa s chalanmi bavili, že v Prahe sme ešte nemali fakt dobrý bagel. Mali ste ho už vôbec niekedy? Je to taká žemla, ktorá ma v strede dieru ako donut, ale má oveľa hustejšiu a mastnejšiu konzistenciu ako klasické pečivo. Ak sa vám poštastí natrafiť na poctivý, tak je to na nezaplatenie. Je to popúlárne hlavne v USA, kde si ho dávajú väčšinou na raňajky. Môj nový hangover spot, kam som začal chodiť ráno po party je Sweet & Pepper Days a tu bagel zrovna ponúkajú, takže hneď na druhý deň od našej konverzácie som ho musel skúsiť. Celkovo, aj so všetkými ingredianciami, ho hodnotím veľmi decentne, ale stále to nie je amerika. Môj chtíč ale určite uhasil a ak máte pre mňa tipy, kde v Prahe nájdem super bagel, tak sem s nimi.
po dlhej dobe konečne nejaké gifko! a ten brownie je tiež odtial a ten je neskutočný!
jacket / levi's
top / h&m
jeans / topshop
converse / chuck II
sunglasses / gucci

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára