Mexico

Do tretice posledné video z Mexika, kde sme z džungloidného Yucatanu leteli do do hlavného mesta Mexico City, pre miestnych iba Mexico. Keď sme pristávali, nevidel som konca. Je skutočne rozťahané do všetkých strán, ale asi by aj malo byť, keď sa tam zhlukuje 20 miliónov najobéznejších ľudí na svete. Áno občania Mexika, obsadzujú prvú priečku v obezite (amíci sú hneď po nich). Nedivím sa im, keď do seba stále tlačia to skvelé lacné jedlo.. asi aj ja by som bol. Nachádzali sme sa síce v tej istej krajine, ale bolo to ako sto a jedno. Bývali sme v krásnej hip štvrti so skvelými, modernými reštauráciami a užívali sme si krásy urban architektúry a miestnych špecialít. Jediná vec, čo bola rovnaká, že opäť sme sa takmer s nikým nedohovorili po anglicky. Kúsok za hlavným mestom sa nachádza obrovký pyramídový komplex Teotihuacan a počas cesty si uvedomíte aj fakt, že väčšina obyvateľov nemá to šťastie bývať na takom super mieste ako my. Napokon sme sa ešte na pár dní zastavili v Cancune, kde nám moc neprialo počasie, ale aj keby áno, musím povedať, že ma vôbec neuchvátil. Ak máte radi klasické rezorty a vylihovanie na pláži, je to niečo pre vás, ale dobrodružstvá ako prebývanie v džungly, potápanie v jaskyniach alebo haldu betónu pre 20 miliónov ľudí tu nenájdete. Mexiko bolo mega super, som veľmi rád, že si ho môžem odfajknúť na mojom bucket liste.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára