Domestic maintenance

Dostal som zastrihovač fúzov Philips BT7210/15. Asi mi chceli jemne naznačiť, že s tým, čo mám teraz na tvári vyzerám strašne, ale budiš. Najprv som bol mierne skeptick pretože som navyknutý celkom na môj súčasný a po prvom použití som nebol vôbec namotaný lebo to celé vypadalo čudne. Po druhom však už vypadám celkom k svetu, tak sa to asi len musím naučiť používať. Zastrihovač má byť cool práve preto, že má v sebe mini vysávač, ktorý pohltí vraj 90% chĺpkov. No ak je to, čo mi ostalo v umývadle 10% tak to je stále dosť veľa hehe, takže táto funkcia je pre mňa trochu nič moc, ale na druhej strane oceňujem, že to má asi miliardu stupňov dĺžky a to chceš.
toto bol skôr taký príspevok pre mužov, ale aby som nebol sexista, tak kľudne aj pre ženy ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára